open-close
DESTEK MERKEZİ
open-close
DESTEK MERKEZİ

FRESH’N SOFT

PROJE KİMLİĞİ

  • Müşteri: Fresh’n Soft
  • Sene:
  • Proje Süresi:

ÜRÜN

LOGO TİGER 3 ENTERPRİSE

Logo Tiger 3 Enterprise, orta ve büyük ölçekli işletmelerin sürdürülebilir verimliliğini destekleyen, farklı fonksiyonlara gerektiği zamanda erişimi sağlayan ve ölçeklenebilir ERP yazılımıdır.

PROJE AÇIKLAMALARI

Fresh’n Soft’ da Logo’yu tercih edenlerden…

Kardeşler Uçan Yağlar San. A.Ş. , 1957 yılında İstanbul’da bir aile şirketi olarak ticari hayatına başlamıştır. Kuruluşunu takip eden ilk yıllarında; şekerleme, meşrubat sanayi ve ilaç sektörüne cihaz, hammadde ve ambalaj temin etmiş ve yurtdışındaki pek çok firmanın Türkiye temsilciliğini üstlenmiştir. İlerleyen yıllar içerisinde sırasıyla, iç piyasa için henüz yeni olan ıslak temizlik mendili ithalatı ve pazarlamasına başlamıştır. Sonrasında yapılan piyasa araştırmaları sonucunda bu ürünün imalat kararını almış ve “Fresh’n Soft” markasını kendi adına tescil ettirmiştir. “Fresh’n Soft” markası altında ıslak mendil imalatına ve iç piyasa pazarlamasına başlamıştır. Kardeşler Uçan Yağlar San. A.Ş. , Türkiye’de ıslak temizlik mendili imalatını gerçekleştiren ilk firmadır. Pazarlama çalışmalarını genişleterek ihracat departmanı kurulmuş ve “Fresh’n Soft” ıslak temizlik mendillerinin ihracatına başlamıştır.

Kardeşler Uçan Yağlar San. A.Ş. “Fresh’n Soft” markalı ıslak mendillerinin Türk pazarına dağıtımını; Itriyat depoları, Gıda toptancıları, Toptan temizlik maddeleri pazarlamacıları aracılığıyla organize etmekte, ulusal marketlere direkt servis ve satış hizmeti sağlamaktadır.

Logo Uygulama Danışmanlığı

Infodrom, bir referans müşterisi kanalıyla 2006 yılında Kardeşler Uçan Yağlar ile tanışmıştır. O günlerde mevcut Logo ürünü aktif olarak tüm fonksiyonlarını kullanmayan Fresh’n Soft, bilhassa üretim süreçleri ve maliyet muhasebesi alt yapısının kurulmasını ve Logo ürününün tüm fonksiyonları ile devreye alınması talep etmiştir.

Yapılan analiz görüşmelerinin ardından Islak mendil üretim süreçleri, satış ve pazarlama kanal yapısı, satın alma ile finansal süreçler analiz edilmiş ve kurulması gereken yeni sistemin ihtiyaçları belirlenmiştir. Ardından, tasarım ve kuruluş işlemleri gerçekleştirilmiş, yeni sistem çok kısa bir sürede fazlar halinde devreye alınmıştır.

Yeni sistemde ilk faz olarak, üretim ve maliyet muhasebesi proje çalışmaları ile firma içerisindeki üretim planlama ve malzeme ihtiyaç planlaması, Logo Tiger Enterprise ve iş zekası çözümü ile raporlanarak anlık görülebilir hale getirilmiştir.

Projede ikinci faz olan maliyet muhasebesi çalışması ile ürün maliyetlerinin işçilik ve genel giderler yansıtılarak alınması sağlanmıştır. Masraf ve gider yeri bazında izlenmesinin sağlanması, masraf merkezlerine dağıtım anahtarları yolu ile dağıtılması, ürünler için maliyet ve fiyat hesaplamalarının kolaylıkla çıkarılması sağlamıştır.

Sektörün yapısı gereği promosyon malzemeleri, bedelsiz ürünler ve karma koli setleri izlenebilirken, iş emri çıktıları da otomasyonla alınabilir hale getirilmiştir.

Infodrom sistem destek ekibi Fresh’n Soft tüm birimlerine 7/24 saat kesintisiz destek sağlayarak hizmet vermeye devam etmektedir.

Geçen süre içerisinde, uygulama danışmanlığı hizmetleri ihtiyaca binaen, değişen iş süreçlerine uyumluluk göstermesi açısından modüler baz da revize edilmiştir. Gerek Logo ürününün standart rapor çözümleri, gerek Fresh’n Soft’ un ihtiyaçlarına yönelik özel rapor çözümleri geliştirilmiştir.

2012 yılı itibari ile depo barkod otomasyon sistemi ve iş zekası (BI) uygulamaları projeleri devreye alınmıştır.

Fresh’n Soft

“Fresh’n Soft olarak 2006 yılında günün koşullarına uygun şekilde, stok yönetimi, üretim planlama ve maliyet muhasebesi altyapımızı ERP ortamına taşımak üzere kullanmaya başladığımız Logo Tiger Enterprise sistemini, yine aynı yıl içerisinde Infodrom ile tanıştıktan sonra proje yönetimi methodoloji ile geliştirerek ve kurgulayarak yapılandırabildik. Proje danışmanlığının, uyarlama danışmanlığının en önemli yanlarından biri danışman firmanın deneyimlerini projeye yansıtması ve yönlendirebilmesidir. Infodrom ile gerçekleştirdiğimiz projede danışmanların projeyi başından sonuna kadar deneyimleri ile yönlendirdiklerini gördük. Yalnız proje sürecinde değil, canlı kullanıma geçiş sonrasında da Infodrom Yazılım’ dan sağlıklı bir şekilde destek almayı sürdürüyoruz.”