open-close
DESTEK MERKEZİ
open-close
DESTEK MERKEZİ

KARDEŞ ELEKTRİK

PROJE KİMLİĞİ

  • Müşteri: Kardeş Elektrik
  • Sene:
  • Proje Süresi:

ÜRÜN

LOGO TİGER 3 ENTERPRİSE

Logo Tiger 3 Enterprise, orta ve büyük ölçekli işletmelerin sürdürülebilir verimliliğini destekleyen, farklı fonksiyonlara gerektiği zamanda erişimi sağlayan ve ölçeklenebilir ERP yazılımıdır.

PROJE AÇIKLAMALARI

Kardeş Elektrik’ de Logo’ yu tercih edenlerden…

1963 yılında, ÜNAL KARDEŞ’ in adı ile faaliyetine başlamış ve Kraus & Naimer’ in Türkiye ve Yakın Doğu temsilcisi olarak bu faaliyetini 1968 yılına kadar sürdürmüştür. Aynı yıl üretime dönüşen bu faaliyet, 1974 yılında kurulan KARDEŞ ELEKTRİK SAN. ve TİC. A.Ş.’ nin Sefaköy’deki tesislerinde halen devam etmektedir. 5000 m2 kapalı alanda, Kraus & Naimer şalterlerinin yanı sıra otomotiv sektöründe kullanılan Kömür ve Kömür yuvaları imalatları da yer almaktadır. Hellermann Tyton kablo bağları, Iboco kablo Kanalları, Klauke Textron El Aletleri ve Greenlee Textron Punch aparatları ve Test Ölçü cihazlarının Türkiye ve Ortadoğu Mümessilliğini de yapmaktadır.

1999 yılında faaliyete geçen SKC KARBON SANAYİ ve TİCARET LTD. ŞTİ., karbon / grafit konusunda SGL CARBON GROUP firmasını temsilen Türkiye’ de üretim yapmaktadır.

Kardeş elektrik alanında, Türkiye’ nin en önde gelen firmaları arasında yer almakta, üretimini yaptığı markalaşmış ürünlerini, bayilik ağları ve direk müşteri teslimatı ile Türkiye’ nin her noktasına satış ve dağıtım hizmeti ulaştırmaktadır.

Logo Uygulama Danışmanlığı

Uzun yıllardır Logo ürünlerini kullanan firma, 2008 senesinde Infodrom’ a bir referans kanalıyla ulaşmış, mevcut sisteminin iyileştirilmesini, gelişen ve değişen iş süreçlerine uyumlu hale getirilmesini istemiştir.

Uygulama danışmanlığı hizmetleri ile üretim, maliyet muhasebesi işlemleri başta olmak üzere, tüm finansal ve ticari iş süreçleri analiz edilmiş, kurulması gereken yeni sistemin ihtiyaçları belirlenmiştir. Tanımlanan ihtiyaçlara paralel olarak, projenin kapsamı tanımlanmış ve tüm ihtiyaçlarına cevap olabilecek modül ve fonksiyonları ile Logo ERP sistemi kurulmuştur.

Gelinen noktada Kardeş Elektrik, Logo ERP sistemini en verimli kullanan örnek firmalar arasında yerini almıştır.

Mevcut yapıda kullanılan LOGO Tiger Enterprise ürünü ile stok ve ambar yönetimi, satın alma, satış ve dağıtım, ithalat ve ihracat, üretim ve maliyet muhasebesi, finans süreçleri ve genel muhasebe yönetimini optimize etmeyi, ERP sistemini iş süreçleri ile uyumlu hale getirmeyi ve tüm yapıyı sistem üzerinden yürütmeyi başarmıştır.

Infodrom, destek ekibi kanalıyla Kayalar Bakır’ ın tüm birimlerine 7/24 saat kesintisiz destek sağlayarak hizmet vermeye devam etmektedir.

B2B Çözümü

2011 yılı başında devreye alınan B2B sistemi üzerinde, bayileri ve çalışanları ile aynı platformda buluşmuş, satış ve müşteri hizmetleri süreçlerini hızlandırarak kontrol altına alınmasını sağlanmıştır.

Toplamda 100 kullanıcısı ile Kardeş Elektrik, satış sipariş sistemi, kampanya sistemi, numune süreçleri, iade ürün süreçleri, yeni müşteri tanımlama, risk limiti tanımlama, sipariş ve satış analiz raporları, müşteri ekstresi, depo stok durumu, tahsilat analiz raporları gibi operasyonel süreçlerin tamamı B2B sistemi ile devreye alınmıştır.

Her bir kullanıcı sisteme kendisine ya da bağlı olduğu gruba atanmış rol ve yetkiler dahilinde internet üzerinden bağlanmaktadır. Siparişlerini sisteme kaydetmekte, bekleyen siparişlerini ya da siparişlerinin sevk durumlarını incelemekte, sipariş girişi esnasında otomatik uygulanan kampanyalar ile toplam satın alma değerini görebilmekte, risk limit aşım uyarıları ile riskini takip edebilmektedirler. Yine, dilerse risk limit artırım talebinde bulunabilir, numune ürün talep edebilir, iade ürün girişi yapabilir, cari ekstre, ödeme listesi, satış listesi v.b. raporları alabilmektedir. Girilen veriler onay prosedürleri ve tanımlanan organizasyon şeması ve rol tanımları dahilinde yürütülmekte, kullanıcılara ya da yöneticilere otomatik e-mail gönderilmesi sağlanmaktadır.

Ayrı olarak B2B projesi kapsamında müşteriler için SMS ve email sistemleri devreye alınmıştır. Yeni müşteri kaydı, tebrik bilgileri, sipariş onay bilgileri, fatura ve sevk bilgileri müşterilere online olarak SMS ve e-mail ile gönderilmektedir.