open-close
DESTEK MERKEZİ
open-close
DESTEK MERKEZİ

LOGO BORDRO PLUS

Logo Bordro Plus, sunduğu zengin özelliklerinin yanı sıra basit oluşu, çabuk uyarlanabilmesiyle, şirketlerin bilgi teknolojilerine yaptıkları yatırımdan maksimum fayda elde etmelerini sağlar.

logo-bordro-plus

Verimli İnsan Gücü İle Maliyetleri Düşürün, Hedeflerinize Ulaşın

Logo Bordro Plus; Logo GO Plus, Logo Tiger Plus ve Logo Tiger Enterprise çözümleri ile entegre çalışabilen eksiksiz bir bordro işleme ve takip programıdır.

Logo Bordro Plus, modüler bir yapıda olup temel modül Sicil Yönetimi’dir. İstenilen zaman dilimi içerisinde uygulama Navigator, Ücret Simulasyonu ve Bordro Plus WEB gibi kurumun ihtiyaç duyduğu modüller ile zenginleştirilme olanağı sunar,

Bordro Plus, Sosyal Güvenlik Kurumu’na bağlı çalışanların (4-a) tüm mevzuat ihtiyaçlarını tam olarak karşılarken esnek ve kolay kullanımıyla tüm işletmelerin ve mevsimlik işçi çalıştıran şirketlerin sicil ve ücret yönetimi konusunda gereksinimlerine cevap verir. Bordro işlemlerinin, yasal prosedürlerin ve raporların otomasyonu mevzuat bilgisi gerekliliğini minimize ederek iş gücü tasarrufu sağlar.

Tüm firma ve kurumlara rekabet avantajı sunan faktörlerden biri, belkide en önemlisi insan kaynağıdır. Kurumun

misyon ve hedefini benimsemiş, iyi eğitim almış, konusunda uzman kişilerin doğru işi yaptıkları firmalarda insan faktörü başarı grafiğini yükseltmede belirleyici olur.

BORDRO PLUS uygulaması vermli insan gücü ile firma ve kurumların misyon ve hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olmayı, işgücü maliyetlerini azaltmayı hedefler. Aynı zamanda uygulama, kapsamlı ve kurum ihtiyaçlarına kolaylıkla
cevap verebilen esnek bir yapı sunar ve üstün ürün özellikleri ile farklılık yaratır.

BORDRO PLUS, çalışanların kendilerine en uygun pozisyonlarda çalışmalarını sağlayarak hem motivasyonlarını
artırır; hem de departmanların birbiri ile uyumlu çalışmasını sağlayarak kurumsal hedeflerin hayata geçirilmesi için temel adım ve kuralların oluşturulmasına olanak tanır.

BORDRO PLUS, modüler bir yapıdan oluşmakta olup temel modül Sicil Yönetimi’dir. İstenilen zaman dilimi içerisinde
uygulama Navigator, Ücret Simulasyonu ve Bordro Plus WEB gibi kurumun ihtiyaç duyduğu modüller ile zenginleştirilme olanağı sunar.