Inforder B2B
Inforder B2B ile iletişim maliyetlerinizi en aza indirebilir ve uluslararası arenada rekabet avantajı sağlarsınız.
Bir mesai günü içerisinde, bayilerinizin ya da iş ortaklarınızın, elinizdeki ürünlerin stok miktarını, ürünlerin satış fiyatlarını, siparişlerinin durum ve teslim sürelerini, müşteri risk bilgileri ya da cari ekstrelerini sorgulamak amacıyla, satış personelinize ya da finans personelinize gün içerisinde ne kadar çok arama yaptığını ve tüm aramalara cevap vermek için harcanan mesai süresini, yeni ürün ve kampanyalar hakkında bayilerinizi bilgilendirmek amacıyla harcanan iletişim ve zaman maliyetini düşünelim..
İşte Inforder B2B siz ve tüm paydaşlarınız için, bu maliyetleri ortadan kaldırmanın yanı sıra, daha pek çok ihtiyacın bütünleşik bir faydaya dönüşmesini sağlar.
Inforder B2B Özellikler
Organizasyon Tanımları
Rol ve Yetki Tanımları
Kullanıcı Tanımları
Onay Mekanizması Tanımları
Seviyeli ve Parametrik Onay Sistemi
Sistem Parametre Tanımları
Onay Gelen Kutusu
Teslim Tarihi Günleri Ataması
Cari Giriş (Yeni Müşteri Talepleri)
Sevk Adresi Giriş
Sipariş Girişi
İskonto Talep Yönetimi
Risk Limiti Talep Yönetimi
Müşteri Yorum Girişleri
İade Ürün Yönetimi
Stok Durumu Görüntüleme
Kampanya Yönetimi
Raporlar
Logo ile Tam Entegrasyon
Diğer ERP Sistemleri ile Entegrasyon
Numune Giriş (Müşteri Numune Talep ve Onay Sistemi)
Inforder B2B, rakiplerinize karşı sizlere maliyet avantajı, sürat ve daha verimli bir çalışma ortamı sağlar.
2000’li yıllardan beri Türkiye’de pek çok platformda duyageldiğimiz B2B nedir?
B2B – Business to Business (İşten İşe); işletmelerin geleneksel yollarla gerçekleştirdikleri ticari ilişkilerinin, elektronik ortamda internet üzerinden gerçekleştirilmesi olarak tanımlanabilir. Müşterileriniz, tedarikçileriniz, iş ortaklarınız ve çalışanlarınız internet üzerinden B2B sisteminize yetkileri dahilinde bağlanarak, iş süreçlerini yürütmekte ve yine yetkileri dahilindeki raporları alabilmektedir. B2B’nin amacı tüm çalışan ve iş ortaklarınıza daha hızlı, daha verimli, kontrol edilebilir ve yönetilebilir bir çalışma ortamının yaratılmasıdır.
B2B ile maliyetleriniz düşer, B2B Rekabet avantajı yaratır.
B2B, paydaşları ile olan iletişimi ve işi eş zamanlı ve akıcı hale getirir. Dolayısıyla ilişki maliyetini düşürür. İşletme, iş ortakları, ortak müşteriler ve çalışanlar arasında, sürekli bilgi paylaşımı içerisinde bulunacakları eşsiz bir platform sunar.
Dünya’da işletmeler arasında artan rekabet sebebiyle ürünlerin ya da hizmetlerin en az maliyetle üretilmesi ve pazara sürülmesi ön plana çıkmıştır. Daha az maliyetle üretim, ilk olarak daha ekonomik fiyatlı tedarik ile başlamaktadır. Bu bağlamda Dünya’da ki rekabet daha da arttıkça B2B’nin pazar hacmi de her geçen gün artacaktır.
B2B uygulamaları, bu ağın içine giren herkese kazandırır, dışında kalanlar ise bir süre sonra daha az iş yapmaya, daha fazla taviz vermeye mecbur kalırlar.
B2B sistemleri iş ortaklarınıza, işletmenize, çalışanlarınıza zaman kazandırır, hatalı veri girişlerini önler, onay mekanizmalarını devreye sokar.
- B2B son kullanıcıya kapalıdır. Sadece müşteri, tedarikçi ve çalışan arasında çalışan, dışa kapalı bir e- iş platformudur.
- Tüm verileri yalnızca sisteme bağlanan kullanıcılar görebilir.
- Girilen işlemler tanımlı onay prosedürlerinden geçerek ERP sistemine entegre edilir.
- Online veri alış/verişi sağlanmıştır. Stoklar, fiyat listeleri, müşteri riskleri ve kampanyalar anlık olarak ERP ile entegre halindedir.
- Müşteri talepleri hızlıca değerlendirilebilir, yönetilebilir.
- Müşterileriniz ürün kategorilerinize ve ürünlerinize hızlıca ulaşabilir.
- İşletmenin ürettiği ya da sattığı yeni ürün ve hizmetlerin pazarlara daha hızlı bir şekilde sunulabilmesi imkanı sağlar.
- Firmanızı daha etkin bir şekilde tanıtmanızı sağlar. İşletmenizin reklamını daha kolay yapabilir, sunduğu hizmetleri ve ürünleri daha hızlı ve kolayca tanıtır.
- Kampanya ve duyurularınızı müşterilerinize her an ve hızlıca ulaşmasını sağlar.
- Pazarlama ve satın alma operasyonları için gerekli olan personel, zaman ve diğer maliyetlerden tasarruf ederek, firma işletme maliyetlerinin azaltılması ve bu şekilde daha rekabetçi olabilme imkanı sunar.
- Ürün alımlarında daha rekabetçi olabilmenizi sağlar.
- Evrak işleri azalır, operasyonel işlemler, onaylar web ortamında yönetilir, kurumsal hafıza oluşturulur.
- Onay mekanizmanızın web üzerinden anlık işlemesi mümkün olur.
- Kullanıcılarınızı tanımlayabilirsiniz. Kullanıcılarınız; çalışanlarınız, müşteri ve tedarikçileriniz yani tüm paydaşlarınız olabilir.
- Organizasyon yapınızı hiyerarşik bir düzende tanımlayabilirsiniz.
- Rol ve yetki tanımları oluşturabilirsiniz. Sisteme bağlanan her kullanıcı yetkisi dahilindeki işlemleri yapabilir, raporları alabilir.
- İşletmenizi çalışma sistemine uygun olarak parametrelerinizi tanımlamak mümkündür.
- Onay mekanizmaları ile durum koşullarına uygun olarak, seviyeli onaylar tanımlamak mümkün olabilir.
- Yeni müşteri tanım talep/onay süreci sistem üzerinde yönetilir.
- Müşteri Risk limiti oluşturma / güncelleme talep onay süreci sistem üzerinde yönetilir.
- Müşteri yeni teslimat adresi girişi talep onay süreci sistem üzerinde yönetilir.
- Müşteri ödeme planı (vadesi) talep onay süreci sistem üzerinde yönetilir.
- Müşteri bazlı fiyat giriş talep onay süreci sistem üzerinde yönetilir.
- Satış personeliniz, müşterileri hakkında sisteme yorum kaydedebilir.
- Teslim tarihi günleri ile ürün grubu bazında teslim günleri tanımlanabilir. Böylece sipariş girişinde otomatik teslim tarihi ataması yapılabilir.
- İade işlemleri için talep ürün girişleri yapılabilir, işlem sırasında iade nedeni seçilerek sistemden rapor alınması sağlanabilir. Girilen iadeler onaya düşer.
- Numune işlemleri için talep giriş yapılır. Onaylamanın ardından sisteme girişi sağlanır.
- Müşteri Kvkk Onay süreci sistem üzerinde yönetilir.
- Sanal POS Entegrasyonları (Iyzico, NetTahsilat)
- Satış Raporları
- Genel Hedef Durum Grafik Raporu
- Genel Sipariş Raporu
- Bekleyen Sipariş Raporu
- Fatura Detay Raporu
- Aylık Satış Raporu
- Yıllık Satış Raporu
- Bölge Bazında Satış Raporu
- Marka Bazında Satış Raporu
- Müşteri Bazında Satış Raporu
- Müşteri Kanalı Bazında Satış Raporu
- İade Raporu
- Finans Raporları
- Cari Hesap Ekstresi
- Ayrıntılı Tahsilat Listesi Raporu
- Borç & Alacak Durum Raporu
- Çek Durum Raporu
- Tahsilat Türü Raporu
- Borç Yaşlandırma Raporu
- Risk Limiti Raporları
- Tahsilat Performans Raporları
- Stok Raporları
- Stok Durum Raporu
- Her bayi kendisine atanmış kullanıcı adı ve şifreleri ile sisteme bağlanırlar ve sadece yetkisi dahilindeki işlemleri yapabilirler.
- Sipariş girişinde bayiye atanmış ödeme planları listelenebilir.
- Siparişi verilen ürünlerin satış fiyatları otomatik gelir.
- Siparişin durum koşullarına göre kampanyalar (ıskontolar, promosyonlar ve masraflar) otomatik olarak uygulanır.
- Bayi siparişin teslim adresini seçebilir.
- Sipariş girişinde en son alınan ürünler ya da en çok alınan ürünler ile ilgili sorgulamalar yapılabilir ve kolay sipariş girişi sağlanabilir.
- Depo stok miktarı anlık olarak görüntülenebilir.
- Sipariş girişinde müşteri risk kontrolleri yapılır. Risk limiti aşımlarından sipariş kaydedilmemesi ya da onaya gönderilmesi sağlanabilir.
- Taslak siparişler kaydedilebilir. Sipariş girişi tamamlandığında onaya gönderilir ve onaylanan siparişler ERP’de ticari sisteme kaydedilir.
- İşlemler sırasında dövizli fiyatlar, otomatik olarak yerel para birimine çevrim yapılabilir.
- Sipariş girişinde sistem tanımlanmış parametrelere göre teslim tarihi ataması gerçekleştirir.
- Bayinin kaydettiği sipariş, onaya düşer. Onay mekanizması tanımlarına göre seviyeli onaydan geçebilir.
- İşlemler sırasında tanımlanmış kullanıcılara otomatik mailler gider.