Inforder B2B

Inforder B2B ile iletişim maliyetlerinizi en aza indirebilir ve uluslararası arenada rekabet avantajı sağlarsınız.

Bir mesai günü içerisinde, bayilerinizin ya da iş ortaklarınızın, elinizdeki ürünlerin stok miktarını, ürünlerin satış fiyatlarını, siparişlerinin durum ve teslim sürelerini, müşteri risk bilgileri ya da cari ekstrelerini sorgulamak amacıyla, satış personelinize ya da finans personelinize gün içerisinde ne kadar çok arama yaptığını ve  tüm aramalara cevap vermek için harcanan mesai süresini, yeni ürün ve kampanyalar hakkında bayilerinizi bilgilendirmek amacıyla harcanan iletişim ve zaman maliyetini düşünelim..

İşte Inforder B2B siz ve tüm paydaşlarınız için, bu maliyetleri ortadan kaldırmanın yanı sıra, daha pek çok ihtiyacın bütünleşik bir faydaya dönüşmesini sağlar.

Inforder B2B Özellikler

Organizasyon Tanımları

Rol ve Yetki Tanımları

Kullanıcı Tanımları

Onay Mekanizması Tanımları

Seviyeli ve Parametrik Onay Sistemi

Sistem Parametre Tanımları

Onay Gelen Kutusu

Teslim Tarihi Günleri Ataması

Cari Giriş (Yeni Müşteri Talepleri)

Sevk Adresi Giriş

Sipariş Girişi

İskonto Talep Yönetimi

Risk Limiti Talep Yönetimi

Müşteri Yorum Girişleri

İade Ürün Yönetimi

Stok Durumu Görüntüleme

Kampanya Yönetimi

Raporlar

Logo ile Tam Entegrasyon

Diğer ERP Sistemleri ile Entegrasyon

Numune Giriş (Müşteri Numune Talep ve Onay Sistemi)

Inforder B2B, rakiplerinize karşı sizlere maliyet avantajı, sürat ve daha verimli bir çalışma ortamı sağlar.

2000’li yıllardan beri Türkiye’de pek çok platformda duyageldiğimiz B2B nedir?

B2B – Business to Business (İşten İşe); işletmelerin geleneksel yollarla gerçekleştirdikleri ticari ilişkilerinin, elektronik ortamda internet üzerinden gerçekleştirilmesi olarak tanımlanabilir. Müşterileriniz, tedarikçileriniz, iş ortaklarınız ve çalışanlarınız internet üzerinden B2B sisteminize yetkileri dahilinde bağlanarak, iş süreçlerini yürütmekte ve yine yetkileri dahilindeki raporları alabilmektedir. B2B’nin amacı tüm çalışan ve iş ortaklarınıza daha hızlı, daha verimli, kontrol edilebilir ve yönetilebilir bir çalışma ortamının yaratılmasıdır.

B2B ile maliyetleriniz düşer, B2B Rekabet avantajı yaratır.

B2B, paydaşları ile olan iletişimi ve işi eş zamanlı ve akıcı hale getirir. Dolayısıyla ilişki maliyetini düşürür. İşletme, iş ortakları, ortak müşteriler ve çalışanlar arasında, sürekli bilgi paylaşımı içerisinde bulunacakları eşsiz bir platform sunar.

Dünya’da işletmeler arasında artan rekabet sebebiyle ürünlerin ya da hizmetlerin en az maliyetle üretilmesi ve pazara sürülmesi ön plana çıkmıştır. Daha az maliyetle üretim, ilk olarak daha ekonomik fiyatlı tedarik ile başlamaktadır. Bu bağlamda Dünya’da ki rekabet daha da arttıkça B2B’nin pazar hacmi de her geçen gün artacaktır.

B2B uygulamaları, bu ağın içine giren herkese kazandırır, dışında kalanlar ise bir süre sonra daha az iş yapmaya, daha fazla taviz vermeye mecbur kalırlar.

B2B sistemleri iş ortaklarınıza, işletmenize, çalışanlarınıza zaman kazandırır, hatalı veri girişlerini önler, onay mekanizmalarını devreye sokar.